סגנונות תקשורת- ליצירת תקשורת ממוקדת תוצאות. טיפ מספר 6

טיפים לניהול תקשורת בהתאמה לכל סגנון תקשורת

עכשיו אתם מומחים לזיהוי סגנונות תקשורת!
מה עושים עם זה?

הנה מספר טיפים:

עובד המאופיין בסגנון תקשורת "מנתח"–  זקוק לאינפורמציה רבה וכתובה לפני שייגש לבצע את המטלה שנתנה לו.  אם אתה מנהל בסגנון תקשורת "משימתי" נדרשת ממך סבלנות רבה.
עובד המאופיין בסגנון תקשורת "מקדם"– הוא נלהב ואוהב ליזום רעיונות נפלאים ויצירתיים. לעיתים מתקשה להוציאם לפועל ולכן כדאי לחבר אליו עובד "משימתי" אשר יוכל להניע את הרעיון. ככה תנצל כישורי 2 עובדים.
עובד המאופיין בסגנון תקשורת "משימתי"– יש לפנות אליו בקצרה ובתמציתיות. להגדיר נושא מטרות ודרכי פעולה ולהניח לו לפעול.
עובד המאופיין בסגנון תקשורת "תומך"– זקוק לתשומת לב והתעניינות אישית, כך ניתן לרתום אותו לעשייה ושיתוף פעולה. תחושותיו ורגשותיו חשובים לא פחות מהישג התוצאות.

 

אז קדימה, התחילו להתאמן בלדבר סגנונות תקשורת, ככה תפיקו את המרב מאותה אינטראקצייה, ותופתעו לגלות ש:

  • אתם הרבה יותר ברורים לאחר.
  • הוויכוחים הצטמצמו משמעותית.
  • המטרות שלכם מכל מפגש מושגות- קטנות כגדולות.
זכרו!
אין זה חשוב כלל מהו סגנון התקשורת שלנו.
אם נרצה להשיג שיתוף פעולה של העובדים והמנהלים שלנו, חשוב שנתאים את הסגנון שלנו לסגנון שלהם.

 

ועכשיו תרגיל

בהצלחה!
צוות 100Men אימון להצלחה!
Bookmark the permalink.

Comments are closed