סדנה – סגנונות תקשורת

סדנת סגנונות תקשורת – ניהול תקשורת בינאישית יעילה

"הדרך בה אנו מתקשרים עם אחרים ועם עצמנו קובעת את איכות חיינו" –טוני רובינססדנה-סגנונות-תקשורת

מטרת הסדנה:

  • הקניית כלים להשגת מטרות אישיות רצויות באמצעות גישת "סגנונות תקשורת"

"סגנונות תקשורת" היא גישה בתחום התקשרות הבין-אישית , המחלקת את סגנונות תקשורת של בני האדם ל 4 סגנונות שונים. השימוש בגישה זו עוזר לנו לזהות את סגנון הנמען, להתאים את התקשורת ולהשיג את המטרות הרצויות לנו.

ארבעת הסגנונות: מקדם | משימתי | מנתח | תומך 

 

תכנים סדנת "סגנונות תקשורת":

  • גישת סגנונות תקשורת- הכרות עם ארבעת סגנונות התקשורת השונים
  • סגנון תקשורת אישי- זיהוי וניתוח סגנון תקשורת אישי שלי
  • מיומנויות – מיומנויות נדרשות לניהול תקשורת יעילה
  • נקודת מבט – הדגמה ותרגול בזיהוי סגנונות תקשורת
  • טיפים- מתן טיפים לניהול תקשורת בהתאם לכל סגנון תקשורת

כיצד נלמד:

  • אפיק תאורטי – הצגת מודל מתחום התקשורת הבינאישית.
  • אפיק מעשי והתנסותי – שימוש בכלים לתרגול וזיהוי סגנונות
  • אפיק חוויתי – למידה בדגש על הנאה, חוויה ורלוונטיות התכנים לעולמם של המשתתפים

למי מיועד:

  • לכל אדם הרוצה לנהל תקשורת בינאישית טובה ויעילה עם הסובבים אותו.
  • מנהלים, עובדים, מדריכים, רכזים חברתיים, מנהלי צוותים, קבוצות בעלות צרכים ייחודיים ועוד.

עם מה יוצאים בסוף הסדנה:

  • ארגז כלים יעיל לניהול תקשורת בינאישית להשגת המטרות הרצויות.
Bookmark the permalink.

Comments are closed