סדנה – שירות מוכר

סדנת שירות מוכר

שירות מוכר זה השילוב המנצח

"כל אחד חי בזכות זה שהוא מוכר דבר מה" – רוברט לואיס סטיבנסון

שירות 3

מטרת הסדנה:

  • הקניית כלים לביצוע שירות מוכר איכותי ויעיל

 

שירות מוכר מה זה אומר? לנצל את ההזדמנות לתת שירות איכותי ולהרוויח! כמעט כל אינטראקצייה עם לקוח מייצרת הזדמנות – איך למנף אותה? זו אומנות!

אנו עדים לתקופה בה חל שינוי משמעותי בתפקיד נותני השירות. לא עוד מתן שירות בלבד, אלא לצורך לשלב מיומנויות מכירה "רכות" הכרוכות לרוב בעמידה ביעדים שירותיים ומכירתיים. מכירה היא לא מילה גסה – היא אמורה להתבצע באופן טבעי בתוך אינטראקציית השירות, בבטחון ובאמונה מלאה בתועלת השירות/המוצר עבור הלקוח.

שירות מוכר הוא כבר מזמן לא רק לאנשי מכירות!

תכנים סדנת "שירות מוכר":

  • תפיסת תפקיד- זיהוי תפיסות אצל נותני השירות בביצוע תפקיד שירות מוכר
  • כוחות ואתגרים- זיהוי אתגרים וכוחות במהלך מפגש שירותי עם לקוח
  • "מודל ההשפעה" – כלי לביצוע שיחות שירות מוכר
  • "הסכמה ואז" – טכניקה לטיפול בהתנגדות בעת מכירת שירות/מוצר

כיצד נלמד:

  • אפיק תאורטי- הצגת מודל מתחום השירות המוכר
  • אפיק מעשי והתנסותי- תרגול הכלים לביצוע שיחות שירות מוכר יעילות
  • אפיק חוויתי- למידה בדגש על הנאה ורלוונטיות התכנים לעולמם של המשתתפים

למי מיועד:

  • לצוותים בארגונים העוסקים בביצוע שירות מוכר

עם מה יוצאים בסוף הסדנה:

  • ארגז כלים יעיל למתן שירות מוכר

משך הסדנה:

  • חצי יום
  •  
Bookmark the permalink.

Comments are closed