עבודת צוות – טיפ מספר 3

מה יהפוך את עבודת הצוות שלך ליעילה?

ישנם מספר עקרונות חשובים ליצירת עבודת צוות יעילה ואפקטיבית:
  • שיתוף פעולה בין חברי הצוות.
  • ניצול משאבים של חברי הצוות אשר תורמים לעשייה המשותפת (במה אני טוב, מה אני מסוגל לעשות).
  • אמון ויכולת לפתור קונפליקטים שעולים במהלך העבודה.
  • מחוייבות ואחריות אישית לגבי השגת היעדים והמטרות.
אז מה עליך לעשות כמנהל?
זה פשוט:
  • חזק עודד ופרגן לשיתופי פעולה (תראה שאתה רואה!)
  • זהה את הכישורים של העובדים ומנף אותם לטובת הארגון (איש האנימציות התותח, מומחה הטכנולוגיות, השחקן מלידה ועוד).
  • הצף קונפליקטים ותן להם מענה בתוך הצוות (בישיבות צוות, תיבת בקשות/תלונות).
  • חזק לויאליות העובד על מנת להגביר תחושת מחוייבות (גיפטים ממותגים, צ'ופרים קטנים, מחוות).

 

ועכשיו תרגיל

 בהצלחה!
צוות 100Men אימון להצלחה!

 

Bookmark the permalink.

Comments are closed