שגיאות נפוצות של מנהלים- אי הגדרת יעדים ומטרות

האם שאלתם את עצמכם מדוע הכפופים שלכם בדרך כלל לא עושים עבודה יעילה כאשר אתם לא איתם במקום העבודה? למה אתם מוצאים את עצמכם "מחזיקים יד ביד" את הכפופים לכם בתוך שיגרת יומם?  מדוע הטלפון שלכם ממשיך לצלצל גם כאשר אתם בחופשה?
 
בדרך כלל, נוצר אצלכם רושם מוטעה שאתם מצליחים להשיג את היעדים שלכם דרך עבודה קשה שלכם אבל אתם בעצם מתישים את עצמכם, סוחטים את עצמכם ובסוף נותרים לא מסופקים…ולמה???
הסיבה העיקרית שמנהלים  נכנסים לתוך קטגוריה זו היא כי הם עושים את העבודה של הכפופים שלהם, במקום לנהל אותם!
כאשר לאנשים שלכם אין יעדים ומטרות ברורות, הם מבצעים, איכשהו את היום שלהם. הם אינם יכולים להיות יעילים אם אין להם מושג ברור מה מטרת העבודה שלהם או מה חשיבות התוצרים שלהם עבור הארגון או מקום העבודה שלהם. הם אינם יכולים לתעדף את עומס העבודה שלהם בצורה יעילה, כלומר לרוב העבודה הושלמה בתוך זמן רב יותר מהאמור להיות ולפעמים לא מעטות התוצאות שגויות!
 
המלצות ודרכי פעולה:
  • נבין את מטרות הארגון, נתרגם אותן למטרות ויעדים ונבנה תכניות פעולה ובקרה להשגת המטרות.
  • נשלח את המנהלים לקבל כלים מתאימים בתהליך אימון,הטמעה ובקרת תהליכים.

 

 

Bookmark the permalink.

Comments are closed